ممیـّز
نرم افزار حسابداری پیمانکاری و مالی
^
خانه وبلاگ ممیّز

راهنمای خرید و دریافت نرم افزار ممیّز

09 اردیبهشت 139610:55بدون دیدگاه

قبل از هر چیز، از اینکه نرم افزار حسابداری ممیّز را انتخاب کرده اید، سپاسگزاریم. ذیلاَ مجوزها، نحوه سفارش، ارسال و پشتیبانی نرم افزار حسابداری ممیّز شرح داده می شود.

چگونه به سایت و نرم افزار شما اعتماد کرده و خرید کنم؟

1- اینماد: نماد اعتماد الکترونیک که همواره توصیه شده و در پایین همین بخش قابل مشاهده است.

2- مجوّزها: نرم افزار حسابداری ممیز در سال 1394 در شورای عالی انفورماتیک و همینطور موسسه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و مجوزهای لازم را اخذ نموده است.

3- نسخه آزمایشی: نسخه آزمایشی نرم افزار جهت اطمینان در اختیار شما قرار گرفته و امکان بررسی و مشاهده ی کمیت و کیفیت کالا وجود دارد. به عبارت دیگر، شما مطمئن هستید که کالایی با مشخصات مورد نظر با مجوزهای لازم و کاربری مناسب، قطعاً وجود دارد.

4- سابقه فعالیت: حدود یک دهه فعالیت در زمینه نرم افزار و تجربیات ارزنده در زمینه حسابداری، پیمانکاری و ساخت و ساز، دلیل محکمی جهت همکاری می باشد.

سفارش نرم افزار

سفارش نرم افزار به دو روش قابل انجام است، شما می توانید مستقیماً با ما تماس بگیرید و نسخه مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین در ساعات غیر اداری می توانید در خواست خود را به همراه شماره تلفن از طریق بخش نظرات (ذیل همین صفحه یا سایر صفحات سایت) برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

پرداخت وجه و تایید پرداخت

پس از انتخاب نسخه ی مورد نظر و هماهنگی جهت تعیین قیمت، می توانید جهت پرداخت اقدام نمایید. بعد از پرداخت وجه نرم افزار، مجدداً تماس گرفته و مشخصات تکمیلی مانند آدرس، کدپستی و شماره پیگیری پرداخت خود را اطلاع دهید. پس از تایید پرداخت، نرم افزار جهت ارسال آماده می شود.

نحوه ارسال

ارسال نرم افزار به دو طریق انجام می شود:

الف) برای کاربرانی که آدرس آنها شهر تهران، شهرستان های جنوبی و غربی استان تهران و همچنین تمامی شهرهای استان البرز باشد، نرم افزار از طریق پیک در همان روز ارسال و تحویل می شود.

ب) برای کاربرانی که آدرس آنها شهرستانهای شرقی استان تهران و سایر استان ها باشد،  نرم افزار از طریق تیپاکس یا پست پیشتاز ارسال می شود. با توجه به روال گذشته، معمولاً بسته پستی بعد از 2-3 روز کاری به ایشان تحویل داده خواهد شد. سفارش هایی که تا قبل از ساعت 12:30 ظهر ثبت گردند در همان روز ارسال می شوند و سایر سفارش ها در روز کاری آینده ارسال خواهند شد.

شایان ذکر است پس از تحویل بسته نرم افزار به شرکت پست، کد رهگیری مرسوله برای کاربران پیامک خواهد شد. کاربران محترم می توانند از درگاه اینترنتی شرکت پست به نشانی www.itemtracking.post.ir و یا درگاه اینترنتی تیپاکس به نشانی www.tipaxco.com بصورت لحظه ای از وضعیت و روند حرکت بسته خود مطلع شوند.

پشتیبانی و بروز رسانی

- راه اندازی اولیه نرم افزار بسیار ساده است اما در صورت لزوم امکان راه اندازی از طریق اینترنت وجود دارد.

- پشتیبانی نرم افزار از طریق تلفن، اینترنت و شبکه های اجتماعی قابل انجام است.

- بروزرسانی نرم افزار بسیار ساده و به صورت اینترنتی خواهد بود. هرگاه سیستم به اینترنت متصل باشد و نسخه جدیدی از نرم افزار موجود باشد نرم افزار پیغامی به شما نمایش داده و شما می توانید نسبت به بروزرسانی نرم افزار اقدام نمایید.

- پشتیبانی و به بروزرسانی نرم افزار مالی پیمانکاری ممیّز به مدت یکسال از تاریخ خرید رایگان می باشد.

اینماد

اولین کسی باشید که نظر می دهد.

دیدگاه *

نام / نام خانوادگی *

ایمیل یا شماره موبایل *

کد موجود در تصویر را بنویسید. *





نرم افزار حسابداری پیمانکاری و مالی
آدرس
تهران - ملارد - شهرک مارلیک - خیابان دکتر حسابی - روبروی ارغوان شرقی - پلاک 1332 - طبقه 2 - واحد 3
تلفن 65110016 - 021
همراه 8407248 - 0910
شنبه تا چهارشنبه (8:30 الی 17:30)
پنج شنبه (8:30 الی 13:30)
تمامی حقوق محفوظ است.
1395© momayezIT.ir
دانلود نسخه آزمایشی رایگان